Виховна робота у ВНЗ – двосторонній процес, взаємодія вихователя і студента. Роль академнаставника полягає у спрямуванні виховної роботи в групі відповідно до побажань і ініціативи студентів та плану організації і проведення виховної роботи в університеті на рік. При плануванні виховної роботи наставники передбачають вивчення здібностей студентів кураторських груп до навчання; ставлення до обраної спеціальності та плани на майбутнє; стан навчальної дисципліни та критерії вихованості студентів; вивчають житлово-побутові умови студентів, а також приділяють належну увагу студентам-сиротам. Кафедра фізіології з основами біоетики та біобезпеки активно співпрацює із студентами, підтримуючи патріотичний дух, розвиваючи культурну сферу і звичайно виробляє у студентів любов до науки, адже як казав Леонардо да Вінчі: «Якщо запастися терпінням і проявити старання, то посіяне насіння знання неодмінно дасть добрі сходи. Навчання – корінь гіркий, так плід солодкий».